CELE SZKOLENIA
Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami 
telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir
 vivre rozmowy telefonicznej.
CZAS TRWANIA
Jeden dzień
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
- Co to jest i na czym polega telemarketing Rola i zadania działu 
telemarketingu. Telemarketing wewnętrzny i zewnętrzny. Telemarketing 
informacyjny i akwizycyjny.
 - Określenie klientów docelowych. Praca z bazą danych.
 - Komunikowanie się przez telefon. Mówienie i "język" mowy. Techniki aktywnego słuchania, rozumienia i zapamiętywania.
 - Przygotowanie rozmowy przez telefon.
 - Rozmowa handlowa z kientem instytucjonalnym, inicjowana przez telemarketera.
 - Rozmowa handlowa z klientem indywidualnym, inicjowana przez 
telemarketera. Nawiązanie kontaktu z nieprzygotowanym klientem. "Trudny"
 klient.
 - Rozmowa telefoniczna jako wstęp do sprzedaży bezpośredniej.
 - Rozmowa osoby odbierającej telefon z klientem.
 - Scenariusze rozmów w telemarketingu. Typy scenariuszy. 
Scenariusze rozmów wychodzących i przychodzących. Dostosowanie 
scenariusza do typu rozmówcy.
 - Radzenie sobie z obiekcjami klientów.
 - Wspierania telemarketingu ze strony innych mediów 
wykorzystywanych w procesie sprzedaży: kontaktów osobistych, 
bezpośrednich przesyłek pocztowych oarz reklamy zewnętrznej, medialnej i
 w miejscu sprzedaży.
 - Organizacja pracy z telefonem. Przełączanie rozmów i udzielanie niezbędnych informacji.
 
METODY SZKOLENIA
Zajęcia prowadzone będą metodami warsztatowymi w oparciu o aktywne 
techniki pracy z grupą. Uczestnicy otrzymają materiały 
dydaktyczno-szkoleniowe.