Termin i miejsce szkolenia:
  
  26 maja 2012r.; g. 9:00-16:00 
  
  ul. św. Filipa 25, Kraków (sala F02)
  
  Szkolenie obejmie 8 godzin szkoleniowych.
  
  Cena: 290 zł (zniżki dla studentów i absolwentów WSE oraz ich znajomych - 20% i 10%) 
  
  
  Korzyści z udziału w szkoleniu:
  
  W wyniku udziału w szkoleniu Uczestnicy:
  
- będą skutecznie delegować zadania innym,
 - nauczą się jak umiejętnie przeprowadzić rozmowę delegującą,
 - będą potrafili dostosować sposób delegowania do umiejętności i motywacji pracownika,
 - będą właściwie dobierali zadania do delegowania,
 - zrozumieją znaczenie delegowania z punktu widzenia pracownika, przełożonego i organizacji,
 - poznają techniki monitorowania realizacji zadań,
 - będą potrafili przekazać pozytywną i negatywną informację zwrotną na temat zrealizowanego zadania.
 
  
  Atuty szkolenia:
  - przećwiczenie umiejętności kluczowych dla skutecznego kierowania ludźmi (m.in. prowadzenie rozmów delegujących, monitorowanie zadań, udzielanie informacji zwrotnej),
 - całościowe ujęcie zagadnienia - jak przekazać , monitorować i odebrać wykonane zadanie,
 - praca aktywnymi metodami nauczania (ćwiczenia i studia przypadków) i czerpanie z doświadczeń uczestników szkolenia.
 
  
  Zakres tematyczny:
  
  Wprowadzenie 
  
  Delegowanie - co sprawia, że jest skuteczne?
  - dlaczego najbardziej efektywne osoby dużo delegują?
 - co motywuje podwładnego do realizacji zadania?
 - korzyści z delegowania zadań,
 - jak dostosować sposób delegowania do umiejętności i motywacji pracownika?
 
  
  Jak skutecznie przekazać zadanie? 
  - nie wystarczy powiedzieć - czyli co decyduje o skutecznym delegowaniu?
 - jakie zadania delegować?
 - scenariusz skutecznej rozmowy delegującej,
 - prowadzenie rozmów delegujących.
 
  
  Jak monitorować realizację i odebrać wykonane zadanie?
  - jak powiedzieć, że zadanie jest realizowane dobrze?
 - jak skorygować sposób realizacji zadania?
 - jak odebrać zadanie?
 
  
  Podsumowanie szkolenia
  
  
  Trener:
  
  Grażyna Urbanik-Papp - trenerka, konsultantka i coach. Szkoleniami zajmuje się od 13 lat. Posiada Międzynarodowy Certyfikat w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju przyznany przez Thames Valley University. Szkoliła dla takich firm i instytucji jak m.in.: Bank Zachodni WBK, GlaxoSmithKline, Gegenbauer Polska czy Najwyższa Izba Kontroli. Absolwentka The Art and Science of Coaching. Publikowała na łamach "Personelu" i "Human Resource Management". W Wyższej Szkole Europejskiej jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych na kierunku Przywództwo oraz Liderem specjalności Zarządzanie wiedzą i innowacjami: Biznes i marketing w sieci na studiach I stopnia.